Sauna şi visul cu cocoș


Am avut un vis cu prima
iubire
încinsă ca pietrele unui vulcan
o saună, o cameră de forță cu o priveliște
lemnoasă
mă străduiam să fiu frumoasă
în lumea care viermuia în bine
și bine
cât poate ține o lume pe o bucată
de melodie
baby i am a fool...
visul s-a continuat cu
răcela
un spațiu intim înghețat
ca la
spa
am aflat
din discuții ce înseamnă
de fapt să te pierzi  
ca un duplicat a ceea ce ai fost
în simple plăceri închipuite  
inconștient
căutam
scormoneam cu ochii închiși
căldura
am mai avut și alte vise cu măreție
în camere de  maramură și cristal
cu stucaturi din ipsos
cu var am șters graffitiul în care
notasem cu aceeași mână zilele și numele  
dar fără sauna aia chuitoare
sugrumătoare
nu respiram
visul se lungea ca o gumă de mestecat
lipită de talpa unui picior uriaș ce trecea
pe deasupra, călătorea și ne înfășura
separați în borcane de sticlă
m-am trezit, am clipit
mi-am replicat prima saună
mi-am multiplicat lemnăria
mi-am reîncins pietrele
până la sânge
cu ușa deschisă am așteptat
cocoșul să cânte.


Comentarii

Horia Gârbea a spus…
Hi! Frumos poem. Ești tot mai prolifică. Îți citez un titlu din Angela Marinescu: „cocoșul s-a ascuns în tăietură”. Voila!

Dacă totul va merge bine, am un plan (B)...

Postări populare de pe acest blog

Noi