Norma de sălbăticie/Promessa Selvaggia

credit foto : Dana Lețu

Norma de sălbăticie

Am de scris în fiecare seară trei poezii,
E norma pe care trebuie să o îndeplinesc
Poți spune ce vrei, sex vom face după poezie
sau din poezie.
Nu am inspirație și ție nu-ți pasă,
tu ai pasiune pentru nopțile noastre.
despre tine am scris, dar nu îndeajuns
Iehhh! E o sălbăticie în sângele meu
și tu mă faci să simt cușca...
am de scris litere amestecate, cuvinte
nu știu ce e aceea poezie, academic vorbind
 o nasc, îi dau viață,
dansez pe muzica ei nebună, zgomotoasă, languroasă
Vino în poezia mea
Fii poezia mea
Bucură-te că te scriu ...



Promessa Selvaggia

Ogni sera scrivo tre poesie, 
è la promessa che devo mantenere,
Puoi dire ciò che vuoi, faremo sesso dopo la poesia
o per la poesia.
Mi manca l’ispirazione e a te non importa,
la tua passione è per le nostre notti.
Di te ho scritto, ma non abbastanza
Aaaah! C'è qualcosa di selvaggio nel mio sangue
e tu mi fai sentire in gabbia...
Devo scrivere lettere alla rinfusa, parole
non so cosa sia,
convenzionalmente parlando,
la poesia,
la genero, le do vita,
danzo a suo ritmo folle, rumoroso, languido
Vieni nella mia poesia
Sii la mia poesia
Gioisci perché ti scrivo...

 traducere în lb italiana -Lucia Tarase

Comentarii

Unknown a spus…
Cate priviri se infig in poem
si taie in carne vie!
Poemul nu sangereaza.
Poemul ne tine la suprafata.

Postări populare de pe acest blog

Noi